2013年7月21日 星期日

拍拖睇戲煮飯仔



星期六日通常一日HEA 一日就出街,呢一日我地雖然支力到咩咁,不過都帶住個身體出左去銅鑼灣行街睇戲~~~

好耐無睇SAMMI 既戲喇,同事睇左都話唔錯﹗

同非常盜一樣睇戲唔好博故會睇得投入同開心好多~~

我覺得Sammi 真係做得好好,做好多個受害者都好投入,佢真係成熟左好多﹗

當然亦都睇得出佢好努力啦﹗

之後行左一陣SOGO,雖然好多地方都SALE 不過都係睇唔岩~~~

因為我地個姐姐放大假,晚餐我想自己煮,又再挑戰蒸魚,買左一條斑仔 ($60),我真係好認真洗魚洗左半個鐘

先去鱗、再里里外外用SALT 整過,清哂入面D 有血跡的地方,再用紙巾里里外外吸乾佢,再放響碟待乾,真係好認真﹗

仲加左勁多薑、蔥~~~

今次仲整左個無蘋果花果豬展湯,不過因為我太擔心唔夠味,加左好小水,結果出黎得返一碗,太甜.

J 負責整鮮鮑魚,先鋪左D 浸過既粉絲響底,之後逐隻鮮鮑整離個殼,(因為個殼真係望到都驚﹗)

又係加薑、蒜蒸熟~~~

終於J 都話我整既魚正常喇

加埋一個蒜蓉白菜仔,3送一湯,好滿足呀﹗

湯仍需努力﹗

因為掛住食完全唔記得左影低我果條好成功既斑仔,向稱職的麥師奶進發

沒有留言:

張貼留言