2013年7月11日 星期四

古芝地道半日遊



酒店早餐都幾唔錯呀﹗仲有得玩埋滴滴咖啡~~

J 話呢杯好濃~~



一日一牛河,真係邊一間都好味,神奇~~~



普通既西式早餐~~



呢個粥不得了,超好飲﹗



食飽飽我地搭的士去Sinh Tourist 集合,其實行過去都好快,不過的士咁平無謂自己行啦....XD

之後又上車喇,大約一個鐘左右就到喇,其實呢度係睇返以前越戰所留下來的歷史~~



J 好鍾意聽呢D 野~~~

我唔係好大興趣,不過到左人地國家認識下當地人歷史文化都係幾唔錯既一件事﹗



好多支不同槍械~~~


俾完入場費之後我地經過入口就會落地下室先睇一段戰爭短片~~~



所有房 / 屋都係咁既設計,落地下,入面都幾清涼~~


戰爭真係好恐怖,見到D人生活響一個連空氣都唔夠既地方,真係好慘~~



我地個導遊介紹古芝地理~~



地道橫切面,真係好厲害~~


你見唔見到個洞入口!!?? 我影唔到個軍人入去果一幕~~

可能開始左夏天地下好多卷埋一卷既蟲仔,當日我著住拖鞋其實真係好驚~~~



有D入口大D..........



有D 就裝左陷阱~~



順便打獵..........



已經唔記得有咩用喇~~~



放左D 模型響度~~



Air Hole


坦克,當日其實好大班人,有人黎自韓國、美國、香港佔大多數~~

韓國阿豬媽仲用國語同我地傾計,好勁~~~


不同種類陷阱~~~



其實不外乎鐵、竹呢類材料~~~


導遊全身濕哂,好落力~~~



越南人當然軍備比唔上美國~~



佢地就羅美國人留低果D 位武器改良再自用~~

炸彈制作中...................



到左燒槍場,可以試下發射真子彈~~



一發大約10蚊多小小,不過一買就要買6發,J 話佢興趣不大,同埋果度真係好大聲,我地走都走唔切~~~



手信,不過唔知人地係咪真係會用~~~


又有人即場整米紙,仲平過尋日好多,我地都買左一包~~



挖地道~~



大熱天時最岩飲支可樂~~~


其實都幾深~~~


車胎造鞋.........


真係好勁,佢用刀就可以整到對鞋出黎~~


終於都到我地爬地道喇~~~



J 先落去~~



其實入面真係黑到伸手不見五指,呢個位因為有燈先見到個洞有幾窄~~~



真係只能一個人過,仲要有時要落一級,都唔好話唔得人驚,真係好難想像D人係點生活~~



終於重見天日,Nice Shot~~


最後仲可以食到一D 好似薯仔、粉GOD 物體既野,味道都OK﹗


食埋野就差不多走喇,今朝真係行左好多呀﹗

下一站會去胡志明大排檔~~~

沒有留言:

張貼留言