2013年7月27日 星期六

補祝Polly 生日



其實同麥生一齊既呢段日子,我同佢班朋友都叫做有傾有講﹗

不知不覺真係好似多左一堆朋友咁

我老公就係一個咁既人,朋友既野好上心,所以我覺得佢都算係幾多真心朋友~~~




是日約左肥仔 & Polly 補祝Polly 生日~~

Polly 仲帶左部即影即有,其實我都好恨有部,不過又覺得D 菲林貴......

怪獸公司相紙真係好得意呀~~~~


4個人食可以叫多D野喇﹗

叫左個Onion Ring,小食Combo,一個牛扒 + 蘑菇大蝦Combo,一個Ribs + 春雞Combo~~

Onion Ring 油左D ,無以前咁好食~~~

小食Combo 仍然好味,抵~~

個Ribs 同雞都幾好,Ribs 真係入哂味,雞就凍左先食,不過都好香~~

最差係個牛扒,好細件,可以用難食黎形容﹗


之後我地去左Barn II 繼續飲,男人真係好浪漫~~~

其實呢排病病地,喉嚨好痛,不過有時候放縱下都係應該既..........

希望自己可以快D  好返啦﹗

沒有留言:

張貼留言