2013年7月25日 星期四

最後一日胡志明



時間真係過得好快,原來已經由胡志明返左黎2個月,呢次旅程有小小阻滯,不過So Far 都係好開心,好令人回味~!

估唔到佢係一個咁吸引人既地方~~~

最後一日無咩行程,我地又分開食早餐﹗

我仍然一日一河



之後就正式行檳城市場,入面有街市~~



唔洗曬既室內市場~~



我有興趣2樣野,一牛奶果、二 乾果~~~



應該係因為唔當造,所以都唔係好多間有,價錢仲要幾貴~~

我都係咁E 買左2包腰果乾,一包奶奶一包媽咪~~~



Check Out 前開左黎食,味道就香香地,甜甜地,有小小似好軟身既石榴,Not J Cup of Tea~~~



放左行李響酒店,我地就出發食法國大餐~~

由酒店搭去都唔係好貴﹗



其實唔洗Book 台都無問題,全間鋪得我地同另外2台~~~



我地叫左4個Set,其中2個係 USD 25,另外2個 USD 75,就睇下呢度值唔值咁貴~~~



包包用既牛油~~



好舒服既環境~~~



前菜 X 4

(其中2個係送既,因為得USD 75果個Course 先有)

USD 25 好似係一個頭盤,一個Main & 一個甜品 Only



包包好味,上面D 籽真係好香~~



海鮮湯,都好足料,不過味道偏淡~~~



頭盤,鵝肝........醬.....呢塊野好油,加埋包包食會好小小,不過都唔太吸引~~~



USD 75 真係唔同D ,真鵝肝~~~

真好食,不過唔係我食過最好食..........XD



USD 75 主菜,Juicy 扒~~



煎得岩岩好,好香~~



另一個係鱈魚扒~~ 清清地岩我~~~



之後係一杯類似Surbet 清一清個口~~~



好濃既朱古力味,同個雪糕好夾~~~



不過我都係鍾意呢個焦糖燉蛋多D~~~

同D 橙皮好夾~~~



最後一人有一個朱古力味既蛋糕仔 & 一粒朱古力~~~



USD 75 仲包一杯飲品~~~

佢地叫左Coffee with Sweet milk,當然係無地道咁好飲啦﹗



我地開左一支力,加埋Service Charge USD 216,接近$1700既午餐,感覺上就唔覺自己食左咩貴野,不過咩都試下係旅遊既目的~~



最後黎一個四人合照~~~


樓下應該係廚房 & 等位既位置~~~


因為未夠鐘去機場,於是我地又行左一轉檳城市場﹗


不過發現咁樣Hea都係浪費時間,於是我地去左按摩,熱石按摩~~~

J 話件衫好襯我........XD



去左旅遊書有介紹既118~~~

地下係 Salon & 按腳~~~



樓上係房~~~



佈置簡單~~~



感覺上都幾舒服,特別係D 熱石放響個背上面﹗



價錢都係大約 HKD$100 一個人~~~



返到酒店羅埋行李就去機場喇....

真係好細~~~



入面都有D 鋪,因為我地仲有VND 未用完,所以買左D 野食﹗



越南係一個好可愛既城市,有機會一定再黎~~~


風雨交加之夜要離開喇,唔通越南都唔捨得我地走

終於全部完成

沒有留言:

張貼留言