2013年7月14日 星期日

Max Home X 美食Ikea



星期六去左探朋友,見到佢精精神神放心哂,同佢一齊食左個晏,傾左陣計,仲睇左我結婚段片~~~

因為見佢都支力支力地,於是我地就走喇,之後去左九龍灣搵埋老公﹗

我地去左位於九展既Max Home,我地原本諗住睇傢私,點知原來果度大部份都係Design 公司,真係好大~~

有2層呢個只係其中一角,我都睇岩左D 櫃,台...................

不過屋企真係要一個大範圍成個Design 咁去諗~~



行完差不多食晚餐,我揀左Mega Box 入面既Ikea 餐廳,其實我地2個都係第一次食,之前熱狗就食過,意粉果D 真係第一次食~~

先要排隊,行到D 野食Counter 就自己羅,好得意﹗



野食最貴好似都係$30,食好多樣都唔會好貴~~~



我地叫左薯條($9)、雞亦 ($13)、肉丸意粉 ($19)、青口 ($19)、蘋果批 ($13)、橙汁($10)、水 ($2.9)

Total 都係86



樣樣食物都唔錯,只係青口梅左D,唔太新鮮,始終雪藏野~~~

下次要試下其他野食先~~~

沒有留言:

張貼留言