2013年7月9日 星期二

再次失望




見Excelsior 張Card 又就黎到期,於是提議同我屋企人去食一餐好既~~

唔知點解心入面一直對Dicken's Bar 念念不忘,真係好想俾多次樹會佢,加上我地無訂位,樓上Cammino Full 左﹗

一行4人叫左個薯條、Spare Ribs、芝士通粉、All Day Breakfast、同埋一個焗魚批~~~

薯條太粉,Spare Ribs 唔入味,通粉算係最正常,個魚批同All Day Breakfast 好差﹗

魚批係就咁放D 魚肉響底加D 白汁上面鋪左薯蓉,未食過咁難食既野

以前既All Day Breakfast已面目全非,我都係唔好再俾機會佢喇﹗


之後我地去左睇傢私同Sofa,大Project 真係要開始喇~~~

呢排J 都好心煩,我地於是去左打籃球,玩到好高分仲一身汗,希望所有唔好既野都可以遠離﹗

人生其實係追求D 咩!!?? 我成日都同我自己講最緊要係活得開心,所以凡事睇開D,合則來不合則去~~

有時候雖然覺得可惜,但如果而家已經生活得好開心,咁就唔好諗太多啦﹗

沒有留言:

張貼留言