2013年7月31日 星期三

MAC 魚鮮生



之前響MAC 買左盒新Loose Powder,見佢又出掃Set ,真係好吸引,一套有齊粉底掃、碎粉掃、胭脂掃 & 眼影~~~

最緊要係細細支,好方便,我等佢出好耐喇,早知唔響越南MAC買果Powder 掃啦﹗ 仲要貴過香港

我話有興趣買掃個Sales 同我講話不如Join 佢地個人化妝指導,之後換返Product~~

我見唔洗錢當學弄新野,於是Book左放工去,幫我化既係Chole,先用補濕液打底,其實我完全唔知Mac 有呢D 產品﹗

涼涼地,Chole 話係等皮膚無咁易出油,咁就無咁易出粒粒~~

之後就係Base,今次用左紫色Base 個底好似真係白左,眼用第2隻再補濕多d 既base﹗

之後就上自然色既Foundation,佢全程都用掃上,因為掃無油脂,會比手指更貼~~

(呢個Pt 我覺得唔多可信﹗)

之後就係上返遮暇同埋掃Loose Powder & 胭脂,最後就係搞隻眼,先上個Base,都幾出色,閃閃地都幾Like,之後就用Plate 入面中間果3隻啡Tone Eye Shadow~~

用Base 個好處就係無咁易甩,同埋本身有色,唔洗再加好多野~~

先用最淺啡掃暈全個眼窩,再用深小小隻啡加深眼尾個窩位,原來要3角形咁整,最後就係用最深啡加響個角角位﹗

其實都唔難掌握,之後加眼線,同埋Mascara,成個過程大約40分鐘,不過如果你問我,我覺得唔係好多野學到..............@@

最多都係學到D 掃應該掃咩方向,點打圈~~~

玩完一大餐,就去灣仔搵埋老公同佢2個朋友食飯﹗



佢地又食返魚鮮生,今次試左師傅發板,$200/位就會得到呢D 款式~~

Um......其實樣樣都好新鮮,第一次響香港食到唔腥既海膽﹗

下次可以食貴小小~~



Samsung 相機真係唔多掂,4個人食左呢盤,再叫多2個定食飽哂~~~

頭髮開始好長喇,早知星期六一齊剪啦﹗

沒有留言:

張貼留言