2013年7月5日 星期五

回胡志明晚餐



Check Out 左之後我地就搭的士去Sinh Cafe集合地點,呢程都算係幾貴﹗

如果無記錯應該搭左HKD5X,雖然一個人都係10幾蚊,不過我地由美奈搭返去胡志明都係幾十蚊一個人你就會覺得貴~~~



我地見仲有D 時間就去左佢對面間餐廳度食野,點知一等就係半個鐘,都仲未有野食到,差D 連車都上唔到﹗


越南D 咖啡真係好濃,見到J 同WING 2個人好急咁飲呢杯又凍又濃既Coffee,真係好慘



好彩最後都趕到上車 & 帶左D 3文治,味道普通啦,唔係好餓叫做食個午餐﹗

返去果條路原來唔同黎果條路,中途站雖然都有生果,不過唔新鮮 & 洗手間無咁乾淨~~

見到佢地食飯,有D 飛飛一齊都驚驚地﹗

之後上返車,點知呢程好恐怖,大塞車,原本5個鐘車程,點知最後搭左7個鐘,有D人仲忍唔住要叫司機泊埋一邊去草叢.............

有人仲好似趕唔到飛機



終於返到胡志明喇,我地去返Asia Ruby 3 羅返行李就去新酒店喇﹗

我地位於高樓層,同Iwin 間房完全唔同隔局~~~



我地係新式D ,可能因為我地係新裝修過~~~



我地個Window 望街,同埋大好多~~~



放低D行李大家都好餓,即時出去食野,J 揀左娘惹菜,其實我都唔知係食咩~~

不過我地去到個招牌好似唔同左~~

呢2個頭盤我地知要計錢,無食到,不過個好似稷既物體好似幾得意~~~



呢個係大樹菠蘿沙律,味道甜甜地,好有人感,大家都覺得唔錯,仲識左個新字: Jackfruit



拼盤,其實唔記得咩味喇~~~



終於一嘗椰汁蝦,不過呢個麻麻,真係得D 殼有椰子味........



賣相不錯~~



我地揀左個荷葉飯,普通~~



荷葉飯送既湯﹗好似味道唔錯~~~



再加一個湯面,佢D面好似米線,不過係我響越南食過最普通既一碗面~~~



最後想叫一個特別既甜品,可惜賣哂,叫左個丸子試下﹗

呢餐總括黎講好普通,早知都係去食海鮮啦~~~~



酒店位於檳城市場隔離,雖然個市場就收左,不過出面仲有好多攤檔﹗



佢地見到咖啡已經雙眼發光,又打破左要成功講價既大原則,就係俾老闆知你Like 佢地既野~~~



仲乖乖地坐左響度聽,同埋試~~


好彩都唔係好貴,老闆沖左二杯大大杯俾佢地﹗

講真返到黎香港真係好難沖返果個味道,真係無可能有佢咁濃,不過都好飲既~~~

之後就買左D 生果返酒店食﹗

明日古之地道半日行 & 認識新朋友~~

沒有留言:

張貼留言