2013年7月16日 星期二

尋找裝修師傅

經過左好耐既討論,新屋終於都Ready 裝修,其實我地2個咩都唔識﹗

好彩有Daddy 響度,不過Daddy 又想我地學下野,唔想樣樣野都話事,所以有時老公都會話下明明好簡單一樣野Daddy 可能用幾分鐘搞掂,而我地可能盲蹤蹤搞一大餐,點解Daddy 唔一開始就開聲,有時夾響中間都幾辛苦~~~

之前已經搵左2個師傅報左價,當然係好唔準確啦,因為好多野未同佢地提要整,已經報價超過10萬,清折屋內所有野,泥頭費都差不多萬五,全屋油油又2萬,重鋪瓦仔 廚房萬二,浴室一萬,未連料﹗拉過電線燈制又差不多2萬,換門又差不多一萬,磨地板5,000

可能Daddy 見我地漫無目的,所以佢整左一份Guideline 叫我地跟住同D 師傅傾,其實全屋最麻煩係水喉,因為我地唔想重鋪地板,所以水喉要走天花,原來係一件好複雜既事,連一個曲位都要考慮

因為廳我地唔造櫃,所以房要整一個大衣櫃連鞋櫃放好多雜物,仲會響走廊整一個閤仔﹗

其實我唔識好多野,我只係幫手搵師傅,將佢地既報價整理埋一份,希望對件事有幫助~~~

雖然呢個過程係好辛苦,不過真係學左好多野﹗

原來封住水喉喉曲都有幾種方法,錫曲會比較安全~~

咩係地腳線、咩係達線、原來水喉而家係換左銅喉﹗

原來設計一個廚櫃唔單止係揀款,仲要預埋洗衣機位,高度,尺寸,樣樣野都要配合﹗

好大學問

真係經一事長一智


我不停問人意見,同事都話應該Living Room 同Dinning Room 調轉~~

因為Window 響圖入面Dinning Room 果邊,不過J 個Point 係Dinning 果邊好難放得落電視﹗

Design 上好多野我都唔敢俾意見,因為人多意見多自然煩,不過當然我都會參與討論啦~~

真係好期待我地人生入面另一個重要Project 出世呀

苦中一點甜

沒有留言:

張貼留言