2013年7月13日 星期六

Pure Fitness

呢排開始忙裝修喇,真係好貴呀,而家努力搵師傅,希望搵到個岩心水啦﹗

J 呢排迷上左做運動,之前去左Physical 試玩,而家又去Pure Fitness~~

不過都係試玩,今次我都有玩埋一份﹗

其實我好了解自己唔會有恆心去做,所以我一定唔會Join~~

玩一陣都OK,我地7點左右上到去,之後填Form﹗


我地揀左利舞台分店,個Reception 位好光猛呀~~~


有自己小Cafe~~


利舞台分店都幾大,有3層,最高係Reception & 更衣室........

中間主要係單車,一個Multi Function Room, Boxing 練習場

最底就係一個Green Zone, 同埋好多部機


Multi Function Room 入面會上唔同堂,跳舞、Yoga.........


單車班


Boxing


跑步機 & 太空機,其實仲有好多款,不過數量唔算好多﹗

但我感覺呢度D 野都好新,都好舒服,同埋我鍾意佢主張係修線條,唔係變大隻,佢地好多人都會Book 個私人教練,教你點玩D 機﹗

不過就幾貴,一堂 $600 / hr~~

我地都有八掛下幾多錢一個月,入會 $499, 如Join 24 個月,一個月平 均$780,貴過Physical 2倍,不過果度真係好多外國人,應該Market 定位好唔同~~

J 就話Physical $320倒,不過D 機就新同靚D﹗

試玩2星期開始

All Photos Copy from Pure Fitness website

沒有留言:

張貼留言