2013年7月2日 星期二

北上探一探婆婆



見有Long Weekend 所以就決定上一上大陸探一探婆婆~~

轉下眼嫁左人都3個月,呢3個月有苦有甜,都想同婆婆講返2句﹗

我地一早9:30 由香港仔出發,估唔到搞搞下成點先上到婆婆度,其實係由因為香港仔去羅湖都成2個鐘,再轉半個鐘火車,之後轉15分鐘的士﹗

其實有左火車已經快左好多~~

一上到去就探左一探婆婆,之後食飯,食完就食生果,好多野食、黃皮、龍眼、石榴、提子、西瓜................

食完就去同婆婆傾左一陣,辛苦J,真係好熱~~

因為婆婆聽力唔係幾好,對眼又睇唔到,最大問題係口音,婆婆唔係100% 明哂廣東話,所以我都唔係好同到佢傾計﹗

好彩佢講既野我都明,係唔係好識講﹗


有人百厭,搞到反鎖左﹗

好彩最後開得返,希望之後黎照顧婆婆果個人可以用心照顧好佢,我只求婆婆可以開開心心﹗

婆婆講左好多野俾我聽,明D 唔明D~~

雖然生活環境唔係幾好,不過可以同親人一齊就得喇~~

見到婆婆咁我都好心酸,J 同我講 " 婆婆都係我屋企人,之後都會再同你上黎探佢" 果下我好感動﹗

我地食完晚飯就返香港喇,雖然只係短短幾個鐘,不過我希望婆婆感受到我都好錫佢,而家同J真係一家人喇~~

返香港之前我地去左廣益子按摩,我唔想按身所以只係按腳,J 就全身,佢話恭個師傅按得佢好舒服﹗

咁應該會再有下次,不過感覺唔係幾乾淨,D 嬸嬸又唔Helpful~~

我好Cheap 咁只係俾左 10 Tips, J 俾左50...豪客~~

沒有留言:

張貼留言