2013年7月29日 星期一

Home Square

搵緊師傅既同一時間,我地繼續搵傢私﹗

麥生睇雜誌見到Home Square 做緊減價,我地又去 8 下~~~



呢排個喉嚨唔舒服,成日都好想食D 鹹濕野,同事就介紹我去沙田一條村入口既呢間鹹濕鋪﹗

我前2日去左么鳳,買左一兩 $30 既話梅肉,呢度有隻差不多味道既 $50 半磅,有排食~~~



Home Square 其實同Max Home 差不多,不過會相對地多小小傢私,J 睇岩左呢個鏡架 ($1600)

真係唔買唔知米貴.........@@


餐台就應該會買呢張﹗


廚櫃睇到德國寶有Promotion,$25,000 有一套,不過真係唔睇唔知原來有咁多不同石面~~~

Corium, Acrylic, Quarz........

又有好多色,真係眼都花~~~

雖然喉嚨唔舒服,不過見到IKEA 雞亦又忍唔住食左.....XD

真係要開始裝修喇,我地好快會有自己屋企喇

老公呢排脾氣有D古怪,佢終於同我講左係咩問題喇,原來佢係覺得我唔支持佢,我支持老爺多D﹗

我自己諗返都覺得係,可能因為唔敢挑戰老爺天威 / 老爺講野好有說服力 / 想老公多D 聽老爺意見 / 覺得人多意見多,自己又無咩所謂,都係聽老公 / 老爺話

所以老公覺得我好長頭草...........

佢話如果下次佢同老爺唔同意見,我應該試下同老爺講" Justin 鍾意就好"

唉﹗好尷尬呀~~~

沒有留言:

張貼留言