2013年7月17日 星期三

山打根



上次去沙巴之外其實仲去左斗湖,斗湖(地圖右下) 係我去過海水最清既地方,第一次同海龜一齊游水既地方﹗

真係印象深刻,果種好似泳池水一樣既海水,五顏六色既魚、珊瑚,真係畢生難忘~~~

我諗沙巴既好印象,斗湖佔分不小,呢期因為老公Reject 左我個10月 / 12月 歐洲之旅,所以我集中火力搵下沙巴資料,估唔到又發現新大陸

我搵到完美假期有個2D1N Tour 係去一個叫 Selingan Island (俗稱: 海龜島) 既地方,呢個地方睇到海龜生蛋..............OMG~~~

原來佢位於沙巴東北,係山打根對出海島,雖然每年3至10月先係合適既季節前往,但我見到有Blogger 2月去都睇到﹗

再搵深入D,佢附近有個叫Lankayan Island 都好靚

我見到D 相有同鯨鯊,魔鬼魚,真係好吸引呀~~

不過自己Book 機票,仲要Tour 費 RM 400,導遊費 RM300,都唔平,不過時間係另外一個問題,我得5日時間響沙巴.................

2月13 日1點到沙巴,

如果2月14日去山打根,

2月16日夜晚返沙巴

2月18一早就返黎香港,即係沙巴留既時間得日半

唔知老公會唔會陪我痴線喇~~


其實就咁睇相 / 紀錄片,我已經覺得好感動,唔知現場睇係咩感覺~~~

我人生有幾個目標,同鯨鯊游水係其中一個,同埋好想睇D 海龜BB 出世呀.......................

海洋狂迷又發癲

沒有留言:

張貼留言