2013年7月24日 星期三

胡志明市內



食完大排檔,我地就去返同起路,因為新朋友諗住介紹間Coffee 同花茶既鋪頭俾我地~~~

原來之前我地都經過過,不過無入~~

入面好多款,好多人都即刻買一杯黎飲﹗

我其實主要係想買D 玫瑰花俾細路,佢係飲茶精



見到D Coffee 都好平,大約HKD8-10 就有一大包,仲即磨,我地睇過超市,同一隻呢度會平D,其實行同起路就會見到~~~



之後佢就帶我地去扎肉第一大店,其實我都想買,不過係擔心雪果個問題,不過新朋友話OK,仲話真係好好味﹗

於是我地買左一個大一個中~~~



認住係綠色果個,我地返到黎香港有試過煎 & 煮面,煎真係好好食呀﹗

咩都唔洗加就好香,煮就煮好耐都仲係彈牙,GOOD~~



除左扎肉仲有好多其他野,法包~~~



生果、乾果、我仲忍唔住買左D 蝦乾黎送粥﹗



真係咩都有~~~

原來呢度就係我地上次經過個街市附近﹗其實行下好過搭車~~



終於都到便捷超市,5個人入面得我一個咩都買,因為佢連袋仔都要放響Locker,所以超市出面有好大排~~~



呢度都係 HKD 300 左右,好抵,反正都無咩行李~~~

食左2個月都未食完,有D仲要未開..........XD



返到酒店執一執野我地決定上Roof Top Swimming Pool 玩一陣﹗

咁岩日落~~



好舒服又一日﹗



真係差不多落哂喇~~



雖然胡志明仲有好多樓係好殘,不過都有好多新高樓大廈,完全唔落後~~~



Nice View~~~


又係時間開餐,就係我之前提過食左2次既全蟹宴,回味中.......



食完晚飯又返左去檳城市場出面既夜市,媽咪見到實好開心﹗



好多生果鋪,好多人~~~



呢個行程食左好多山竹 & 紅毛單~~~



我地都買左 D 幾特別既台墊,新屋可以羅黎用~~~


一日一生果,不過今次個芒果得個樣完全唔好味﹗唉~~~

好喇,終於都到左最後一日喇

1 則留言:

  1. 哇,,,,,個泳池好正呀!!!
    d野又超抵wor~~~
    [版主回覆07/25/2013 20:39:48]其實好細,不過都幾舒服~~

    回覆刪除