2013年7月12日 星期五

好味大排檔


地址一樣,不過名好似唔同左,不過應該都係同一間大排檔~~


入面裝修都幾好,完全唔係大排檔Feel~~

不過可能我地去得遲,佢地差不多午休,所以好似停左電咁....@@



我行左一圈睇下有咩食﹗



甜品!!??



好得意既蛋餅



Pizza



蔗蝦



好想試下入面係咩~~~


飲品~~


落Order 係 去到果個攤位同佢講,之後就會有專人送到你張台~~

D 侍應仲好叻講英文...溝通無難度﹗

第一味係米紙卷住不同食物﹗

加埋D 汁都幾好味~~~


椰汁螺,呢個仲好味過157 海鮮,所以我覺得157可以唔洗去~~


蔗蝦食法~~~



用火紙包住所有材料,加小小汁就食得喇~~



咖哩 X 法包~~~



蛋餅,佢味道其實幾特別,有驚喜~~



牛粉


其實呢餐係5個人食,因為去古芝Tour 有個香港 女仔自己一個人,佢問我地可唔可以一齊,所以我地一行5人食左個晏﹗


埋單都幾平呀﹗HKD$ 60一個人左右,一人一杯Drink~~

下一站佢會帶我地去買咖啡 & 扎肉,仲一齊去左超市

沒有留言:

張貼留言