2009年8月12日 星期三

2人世界


生日正日當然2人世界啦﹗

我揀左去山頂﹗Justin有Birthday Leave,我就timeoff請左半日﹗點幾響中環食左個lunch之後就搭纜車上去喇.....



其實我未搭過ga......次次上去都係搭巴士﹗

纜車都唔係貴好多,不過快好多wo~~以後我都搭纜車喇~~

去蠟像館亦係今日節目之一。



天氣真係好熱,又有小小雨,好彩上左去之後就無再落喇~~~~Yeah



自拍左5張之後有人個樣有d不屑...=.=



不過真係好快,幾分鐘就到山頂喇.....



好鍾意呢張好鍾意呢張相wo~~~



我地話一人扮一個,不過呢張無咩交流,Justin個樣仲要勁尷尬,笑死我﹗

不過都係....當時有成10個大陸同胞望住﹗




行左一陣我地去左Pacific Coffee坐下....

如果響呢度睇下書,聽下音樂應該都幾正﹗



不過我真係好唔明點解明明星期二山頂都仲可以好多好多好多人......



我地意外地上左觀景台﹗

其實要俾錢ga~~~不過我地真係唔覺意上左 =.=

南中國海



Yeah~~~錫哂我﹗



今晚晚餐的餐廳~~



周圍行左一陣,4:30入去蠟像館喇.....



一入到去勁搞笑,阿Jay背住,不過我都認到呀.......

um~~感覺好唔似jay jay呀.....

不過Justin話我個樣即刻冧哂~~梗係啦,係我鍾意左好耐既Jay wo~~Jay wo~~

朦哂都有d似gei~~



自拍成功﹗ ^ ^



其實行蠟像館都無咩特別,不過同搞鬼田一齊就有好多野好好笑



阿田彈得叻到連朗朗都驚一驚....hahahhhhahahaah~~個故事應該係咁解掛



古巨基真係好似,同真人一樣﹗



呢d咪就係鹹濕仔lor~~


男女都岩...=.=



我覺得唔應該有Janice.........



幸福﹗

佢連Kelly隻眼都整得好似﹗



有埋電視直播lor~~haha~~



我鍾意溫家寶ga~~



wahahahahahaha~~~好好笑.....



影到我好似響幅畫入面﹗



Justin都入左去﹗


劉華又係好型﹗隔離果個都ok呀~~~hahahaha~~




我地仲好大膽咁玩左活命狂奔~~

當係Holloween做準備啦﹗不過都ok呀~~我好多時望住塊地,d鬼又專嚇我前面果個女仔,Justin又響我後面保護我﹗感覺都唔係好驚,希望今年Holloween玩得開心﹗



wow~~Johnny Depp呀~~~

勁鍾意佢d戲﹗



註: 我拖住左佢隻手﹗haha......



真係好似



日落喇.....


係時候食dinner喇~~

行左一日都好支力喇~~~



原本我request坐出面,因為個view好好多﹗不過之前落過雨,所以坐住入面先,食甜品先再出去﹗



坐出面都唔係好熱,有風同埋好靜~~好舒服



原本我想叫個seafood,不過Jsutin話想我留返d錢同佢去旅行,所以都係叫2個main course算喇﹗



又有cake喇.....仲要係佢favourite chocolate~~

好搞笑,個waiter羅出黎果時一邊唱住生日歌一邊點蠟燭,不過點極都點唔著,最後要出動火槍....



尋日影唔到許願,今日影返﹗

唔知佢許左咩願呢......有無我份ga????



同你一齊我覺得自己好幸福,雖然2個人相處一定都會有唔開心﹗不過我都好慶幸有你響我身邊﹗



I LOVE U



個夜景好靚~~~



9點係時候返去喇~~~


希望我地之後都同而家一樣咁開心﹗咁幸福﹗


沒有留言:

張貼留言