2009年8月11日 星期二

北京樓

Happy Birthday to you


Happy Birthday to you


Happy Birthday to Justin


Happy Birthday to you



0811係一個大日子,希望生日既BB每一日都開開心心.....

生日快樂,日日都快樂



生日前一日,有得食片皮鴨,你一定好開心喇﹗

北京樓,感覺好富麗堂皇wo~~


約左七點,不過我地一早六點半就到喇.....

生意人又傾生意~~

唔緊要ga~~你一定可以搵到份自己鍾意既工﹗我相信每個人都有自己既路﹗加油呀~~

無論點我都支持你ga~~



北京樓其實都幾多款食物,不過四個人食左一隻鴨都食唔到d咩﹗叫左個湯、炒飯、菜、酒糟魚片 (好好味﹗)


我地仲出去睇下人地點樣片鴨......

呢間片得好過霸王山莊,上次好似片極都唔甩....



響唔係幾好意思既情況下,我叫左Auntie同Uncle影相﹗

Yeah~~我知道佢地都唔多影....



我地4個都有影呀~~


♥.♥.♥.♥.

好開心﹗



因為食得太飽喇.......所以返到屋企先食蛋糕﹗

多謝Celia提供黃埔海逸酒店拿破倫蛋糕好味﹗

唔講味道,就咁睇都夠吸引啦﹗



合照先.......



不過佢無底唔可以羅住,呢張都叫成功ga la~~



呢2張係Uncle幫我地影ga~~



唱生日歌、許願同埋吹蠟燭我拍左movie ja~~

今晚果個先影相la~~

係呀~~今晚又有一個cake,不過好細ga ja~~



個蛋糕都ok呀,不過可能又凍又熱又凍又熱,搞到佢有d溶左﹗but anyway都好味....

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.


 


 


沒有留言:

張貼留言