2009年8月7日 星期五

Tonkichi Tonkatsu Seafood

星期三無得同Justin食飯,之後星期四再出過去﹗


好彩6:30就走得,不過都係Justin快d到到cwb~~


我想食左好耐ga la......



同果時去日本食過既一間炸豬扒專門店好似.....



都係磨芝麻+汁,點豬扒



同日本果時影既相好似ga~~wahahahahaa~~



都好想去日本呀.....=.=



磨到d芝麻好似粉咁呀~~


(次次都係Justin幫我磨ga~~因為佢好快手)


用支棒不停打圈....


最後加個汁mix well~~



介紹下叫左咩食啦﹗有豬排、豬柳、蠔、蝦


我記得日本果次隻蝦爆好味,真ga......未食過咁好味ga~~


仲有飯、菜、面鼓湯.....同埋幾款汁....中間白色點海鮮、其他點肉 (有海salt、芥末同你本身果個芝麻)


今次質素都幾好~~


菜就用另外果d汁



Yeah成台野食,不過可惜有人好樣衰...


無法啦,呢幾日都人唔似人喇~~



我鍾意豬柳多過豬扒、蠔都幾Juicy ga~~Justin勁鍾意﹗


蝦都好味.....



好鍾意呢個簡單background呀~~~


好開心,好開心,Justin咁錫我﹗我想食就陪我﹗


不過其實我呢排減緊肥,一次好喇,下次食清d~~~


1 則留言: