2009年8月3日 星期一

班長結婚喇!!!


2009年8月2日,小學六年班蔡班長結婚喇......


幾年前見返一班小學同學,有2個已經結左婚喇......12月仲有一個...


其實我自己感覺同佢地無論思想定係行為都好唔同...


不過有人結婚都好值得高興﹗


果一日應該有13-14個小學同學,因為有d做左兄弟,我都唔知真正有幾多個......



呢幾個成日見.....


一早七點半到左,不過又無人玩,好悶....=.=



到差唔多開席先玩.....



中間果個仲生左個B仔喇......



BB好得意呀~~



當晚響尖沙咀好彩海鮮酒家,其實個場都OK....細細地,野食比平時Lunch飲茶好....


講返對新人,原來班長個老婆係班長個boss個女,真係好有緣呀......


個女他都幾靚ga...不過我地班長都ok....


當晚班長仲喊得好勁,搞到我都忍唔住,其實我好怕其他人喊,我都會忍唔住,哈哈....傻瓜.....


希望佢地永遠幸福快樂,早生貴子


沒有留言:

張貼留言