2009年8月17日 星期一

家人、朋友、阿田

星期日真係好充實~~


一早起身之後就陪媽咪、爸爸食Lunch~~


之後一齊睇下tv~~


屋企部電視壞左要買過部新呀~~


而家睇緊房果部細野ja~~


3點倒就出去搵表妹行街﹗


我地去左葵涌廣場,其實我expect多d野買ga~~


不過佢d貨真係好平,平過tst同mk~~


我買左一件衫咁大把......


其實都有野睇岩,不過都係無買既衝動﹗


行左一陣6點倒就食Dinner喇~~


簡簡單單食左個面﹗


前幾日b+ab sent 左個email俾我,係話佢有個exhibition~~



估唔到就係葵涌廣場.....



好鍾意森美呢個design呀~~好靚﹗


陪表妹行完街就去左阿田屋企,陪佢睇波﹗


其實我想返屋企陪下媽咪ga~~不過難得佢開到口,叫我過去﹗


當然佢無迫我,佢都係問下我去唔去﹗


同Uncle一齊睇波,感覺好一家人呀~~


ManU對Bermingham、Liverpool對Tottham


都好精彩,雖然我到而家都唔係好識d球員﹗(係呀,到而家都係識車路士ga ja~~)


沒有留言:

張貼留言