2009年8月6日 星期四

忙到癲

因為"天鵝" 我地放榜前做多好多工夫....


不停改Press release


最後準備左一大堆野都係無用過....=.=


準備左如果5點仲未落風會點,十一點前落會點,十一點之後落會點......


總之咩case都要諗.....都要整﹗


其實我係明白既,因為預先準備就算有咩情況都可以控制。


同埋最緊要係放榜考生同家長既心情一定好緊張﹗


天文台話9:45前會掛8號風,但我9:35都仲響響office~~


果下其實好想Justin黎湊我﹗


真ga~~真係好想~~


(同埋好掛住佢lor,星期六見完都未有得見﹗)


因為佢要準備interview﹗


呢排我地2個都好忙,無論星期六日定係平日﹗


可能忙搞到我精神唔好,成日都好似唔開心咁.....


連野都唔係好想講,咁岩Justin又忙,我地真係傾小左好多計﹗


其實我有好多野想話佢知,不過真係唔想講野,佢因為interview已經好煩,唔想再煩佢﹗


不過我知自己咁諗係唔岩ga~~因為無論點佢都會響我身邊﹗照顧我,關心我,愛我﹗


如果成9點先收工返到屋企真係沖個涼就訓lu~~


一日就咁就無左,我唔想係咁呀,更加唔想Justin係咁,咩事香港d生活會咁ga.....


除左大壓力之外我有時仲支力到有d想喊.......


(好似好誇張,不過真ga....我係唔可以太辛苦ga~~)


尋晚終於都同Justin見到面喇....


不過佢要同屋企人食左飯先,而我???OT again


八點半走過去cwb搵佢,不過好大雨成個人濕哂﹗


又支力,仲好肚餓,感覺自己好慘......


我最唔好意思係坐佢爸爸架車,因為佢地一家加埋婆婆、e婆已經5個人,加埋我好似好迫咁呀~~


好彩上車果時婆婆好好,佢拖左我隻手一下,果下心情即時好返﹗


要努力埋呢幾日,之後就會好好多ga la~~


加油呀~~Justin你都係呀~~我會響你身邊支持你,就好似你支持我一樣﹗Love u


沒有留言:

張貼留言