2009年8月22日 星期六

香橙雞柳

Happy Friday唔想出街最岩就係返屋企煮飯仔~~~


其實都好耐無煮喇~~呢幾個星期都好忙.....呢排總算定左落黎﹗



Justin指定香橙雞柳~~


(其實我想整魚尾湯 / 蒸魚,因為 1. Justin無咩機會食魚,2. 好易整﹗)


不過佢叫我唔好整,話好麻煩,其實我真係想整ga~~我發現有時係我好想做一樣野,不過佢會叫我唔好,咁我就好down之後就真係唔做ga la~~~Babe don"t let me down~



材料好easy: 雞柳同橙


雞柳先用salt + 雞粉 + 糊椒粉 + 生抽 醃大約半個鐘﹗



橙揸汁,我自己加左小小果肉落去.....



先煎香雞柳~~


我覺得唔好煎咁耐 / 煮左個汁之後倒d雞入去唔好煮咁耐﹗



個汁加左糖、小小salt


煮一陣,濃小小就可以加入雞柳



1. 可惜我煮得太耐老左


2. 我醃時間太短唔太入味﹗


不過Justin就食得好開心﹗Anyway咁就夠喇~~~


沒有留言:

張貼留言