2009年8月21日 星期五

Summer Intership

每年Summer公司都會請一班Summer Intern。


因為8月(某幾日)好忙


雖然短短3個星期,不過有佢地響度感覺好d~~


at least無咁靜,不過佢地有時又太嘈﹗



最last果日大阿head請左我地飲茶......



佢地係來自唔同u唔同科的學生~~


個個成績都好好ga~~係叻仔叻女黎ga~~


有一個因為要上堂黎唔到飲茶。



Lionel同我一齊入黎做,唔知我地邊個會走先呢?????



friend底既,當然唔小得Alan啦﹗


點解我果時唔識apply呢d summer intership既????


不過apply都未必請我﹗intern 既要求都好高~~~


沒有留言:

張貼留言