2009年8月8日 星期六

Happy Friday with Winnie

約左都一段時間終於都同到Winnie去街喇.....


wahahahahahaha~~



佢仲勁好咁帶左即影即有,仲送左2張俾我﹗


我好迷呢d相機ga~~不過真係好小用.......



我地去左食winnie介紹既shakey's Pizza


呢間餐廳好美式,一大班人會正d



我地叫左巴馬火腿芝士條、鴨胸沙律同埋一個Pizza



個Pizza同沙律都ok、不過個芝士條就太鹹同埋凍左會好硬.....


我地傾下食下傾下食下,原本想趕去買MAC掃但都遲左﹗


我地真係好好傾,其實我地日日都msn ga la~~點解仲有咁多野講ga~~



wahahahahaah~~


沒有留言:

張貼留言