2009年8月31日 星期一

老夫老妻生活

星期日訓到晏一晏先起身......


之後梳洗一番就出門口飲茶去~~


因為附近都無咩酒樓,所以我地要搭車去香港仔...


3點開始飲,飲到4點半﹗


下午茶真係好抵,不過富臨真係太多人,都唔夠人手﹗下次都係去新光吧啦﹗


不過我地係食Lunch ga~~叫左好多野,都係一百蚊﹗應該有8個點心呀~~~


之後就去左香港仔街市買送,我最鍾意蒸魚,又easy又好味﹗


今次仲試左蒸新魚 - 紅柚 (唔知係邊個柚)


呢種魚太散喇..都係"魚倉"魚好味.......


仲整左Justin最鍾意既芽菜﹗


之後就一齊返屋企休息下、睇下電視、再一齊整飯﹗


wahahahahahaha~~唔知之後結左婚仲會唔會係咁簡單同Sweet呢!!!!????


佢話2月30就同我結婚wo~~



PS: 朱古力怪試左美心惡魔蛋糕



其實都幾大個,$148就唔係好抵喇~~~


不過可以試下﹗Justin就話好好味﹗



佢會俾d朱古力脆脆,鍾意可以加落去﹗


我覺得隻味係good gei~~不過就太痴牙喇~~



其實都幾得意﹗


不過太多Cream喇~~我唔好Cream ga ma~~


沒有留言:

張貼留言