2009年8月23日 星期日

有水準香港仔 - 泰皇宮

見完芷翹之後我就直接由沙田返去香港仔~~


Justin上Openrice見到呢間餐廳食評好好﹗於是我地就去試下喇~~



水準真係唔錯,不過如果地點方便d就更加好喇~~



一入去已經有個蝦片俾你試下﹗我好鍾意食ga~~不過減肥唔可以食太多﹗



主菜方面我地叫左個炒金邊粉﹗水準都係有ga~~好味,d料又多.....



燒雞一隻,佢真係好大好大隻,d肉都好滑,仲要唔貴,好似 $68 ja~~


我地食唔哂,淨左一半,因為實在太大喇~~



呢個燒鱔片勁好味~~~外片脆,而仲保持到d肉唔乾身,唔點隔離個醬都好入味,真係勁好味~~



仲要無骨果下更加正......



叫左個Garlic Bread~~好大陣蒜香味~~外脆內軟﹗仲好熱ga~~



呢一餐加杯青檸冰就真係正哂喇~~



最後仲會送個甜品俾我地﹗呢個糕都好正﹗好香椰子味﹗



下面係一層西米,所以唔會太甜~~好味﹗


不過一家人黎食會更加好﹗好想試下佢個蟹同烏頭~~


沒有留言:

張貼留言