2009年8月2日 星期日

訓練營

星期六Justin同左一班波友入camp,我就同左Sammi、Shirley行街....


我又買左Mac喇...=.=...中左毒


今篇blog唔係講我行街,而係講Justin去南丫島玩.....


當日3點幾搭船入去,之後就去左海灘玩,仲有人俾左個浮床佢地玩﹗wahahahaha....


之後當然就係唔小得踢下波啦﹗



張相應該係Dinner果時影既...唔知食過d咩呢????



呢張相我老公好cute呀......


我勁鍾意...得意得黎又好開心﹗


之後成晚都掛住玩無訓......


12點幾就出碼頭喇,搭返船去香港仔﹗



等船中.....其實田應該好眼訓....



不過d船就得意左小小....



肥豬老公



d男仔真係好勇唔怕死lor~~


感覺佢地一齊Justin好開心呀~~


沒有留言:

張貼留言