2009年8月23日 星期日

QQ芷翹

芷翹真係好乖同埋好可愛呀~~~

識講好多野,好搞笑~~

推下Emily個Blog先: http://hk.myblog.yahoo.com/ckw0113



時間過得真係好快~~

仲記得第一次年半前見芷翹,佢當時仲係好細粒,今日佢識講好多野,識得跑喇~~~wow~~

哈哈,我遲到半個鐘既後果就係芷翹有小小驚我~~



Emily俾左一粒糖芷翹食之後佢仲想食於是同媽咪講 "一粒"

仲識得自己搵糖食,好叻呀~~~

好彩我同Estella準備左本豬豬書仔...芷翹見到都幾鍾意呀~~~heehee...成功破冰



又識得話我地知有 "車車" 同"巴士"



識得講 " ar you = Thank you" "謝謝"

Emily芷翹真係越黎越似你﹗一樣咁靚女



haha~~小朋友模仿力真係好強,已經學緊emilyd手勢~~



wahahahaha~~真係好似~~



叉d食物俾豬豬食﹗



Yeah~~有野食﹗雖然眼定定咁望住,不過食左好小ja~~

芷翹咁細個唔洗減肥啦﹗



仲肯飲Estella杯野.......真係好乖~~



好靚~~



好Q~~



開心到我呀~~~



芷翹扭出去,咁我就試下抱佢啦﹗

YEAH~~大成功



隔離有個Thomas既展覽,雖然我唔識,不過我諗係細路都會鍾意gei~~

突然諗起Tobia~~

呢個Game好多5-6歲既小朋友玩緊,個個 都唔肯讓第2個玩一陣﹗



哈哈......



去到一個細好多既game~~

我地排左一陣就有個小朋友俾左架車芷翹.....



呢個哥哥都想玩,我叫芷翹俾佢玩一陣,芷翹又真係肯,於是一人玩一次,感覺佢地好乖。



哈哈,玩左一陣,我問芷翹返去媽媽度好唔好???佢答我唔好﹗

於是我就問佢返去叫埋媽媽一齊黎玩好唔好,佢先話好ja~~



部機係我去汁巴之前買既,到而家一筒菲林都未用完﹗



wahahahaha~~



雖然唔清,不過影到芷翹好開心﹗




Emily係咪冧哂 呢.......



表演時間

當Emily話 " 貞子" 芷翹就會擺出呢個樣﹗



當Emily話 " O嘴" 芷翹就會擺出呢個樣﹗

好搞笑



肯俾我地2個拖住呀~ ^ ^



沒有留言:

張貼留言