2009年8月26日 星期三

越棧

同Justin講左好耐,話想睇呢套戲......


上左成個月先有時間去睇﹗


可以選擇的戲院已經不多了﹗


又係MCL康怡......


Justin買左飛先,佢仲同我講話沖天救兵已經full house


佢買左機器俠,我唔信佢,佢就話同我gamble $100,我地1真係好無聊...到最後當然係我win啦﹗wahahahahahahaha~~



之前Justin響太古返工,佢都熟呢邊有咩好味.....


今次我地揀左佢未食過既越棧﹗



2個人叫左3樣野,豬頸肉湯粉絲、蔗蝦仲有香芽雞亦


個粉絲好味呀~~~我好鍾意食粉絲ga~~


個蝦就差喇~~無咩味...條蔗仲.....總之好難食啦﹗



個雞亦就油左d....不過以咁既價錢都ok啦﹗


其實我好鍾意呢d香口野ga~~


不過都係小食為妙~~


沒有留言:

張貼留言