2009年8月10日 星期一

突然上深圳

星期六返左半日工,原本放3點半,點知1點就放左喇....


Justin約左朋友上深圳,我見咁早放咪同佢一齊上去lor~~


佢十二點幾起身,但3點先到九龍塘,大家估下發生咩事......


A. 塞車


B. 巴士中途死火


C. 巴士飛站


D. 以上皆是


哈哈...好易估jei~~~


上到去已經4點幾,肚餓到死,於是是是但但食左間餃子店....


都ok gei~~


之後就響東門行行行.......行到8點幾就去食野﹗


10點last order,點知9點去到,都仲要等20個位......


最後轉左食中森名菜.....以前呢間野成日賣廣告,好似好好味,我以為係正野﹗


點知........



佢好大間,好似有幾邊,每邊都唔同setting~~我地揀左坐tatami~~


見佢個menu又係好多款,我地4個人叫左



長板壽司



章紅魚壽司、壽司船、鵝肝炒飯、燒餅、燒青魚


um~~我真係好耐未食過d咁難食既壽司喇.......


個魚生唔新鮮之餘仲要個飯係硬到,Justin仲講笑話佢係d肉連埋舊飯一齊用機壓出黎.......=.=


雖然我唔知佢點整,不過真係好難食........



(我個傻佬真係好傻﹗wahahhahahaa~~~)


壽司唔好味得黎仲要連炒飯都一般,未食過鵝肝炒飯係唔香ga~~我諗炒飯唔香都真係幾難﹗


個燒餅先經典,d菜同埋d粉漿好似未整熟,又一丁點味都無﹗


我已經成日無咩食過野ga la~~夜晚仲要食d咁既野.....真係...=.=


最離譜係如果飲綠茶茶位每位 $18,飲菊花水都要 $10一位.....


好過去搶.....


好彩條魚都可以食,at least唔係凍......


最後就係去按摩......


差唔多5點先返到香港=.=



我地一行4人,田+我、阿輝+polly


我地見到一班公安追一個大嬸,其實佢係企響街邊賣吹泡泡機,公安唔單止搶哂佢d貨,仲連佢個手袋都想搶埋﹗我覺得嬸嬸好可憐,其實佢都係想搵餐晏,又唔係做d傷天害理既事,點解要咁對佢......世界實在有太多不公平﹗


今次係我第一次見Polly~~我感覺阿輝好錫佢,不過有一樣野令我感覺唔係咁好,佢地會因為好小事而爭吵一大輪,就好似有無一齊去過果間餐廳,佢地都會ao好耐,um~~其實咁小事,記錯都好平常,可能大家相處方式唔同,Polly佢地係咁樣溝通喇......


沒有留言:

張貼留言