2009年8月13日 星期四

My Way

其實我一直都好想搵一個目標俾自己﹗


而家既我方方面都幾好,我個人好易滿足,不過總覺得工作方面可以再好小小 / 自己鍾意多小小


所以一直都問自己到底要成為一個點樣既人????


um~~有份穩定工作、結婚、生小朋友.......(有工作,有家庭,就是如此簡單﹗)


我唔想結左婚就唔做野,因為我怕自己太依賴老公,太依賴仔仔女女會無左自己﹗


而家呢份工其實我都鍾意,因為唔係太辛苦﹗又大自由度......


但我感覺唔實在,唔知邊一日會唔續約就無工返﹗


我其實好討厭轉工,又要浪費一段時間去適應......


所以有一份穩定既工就夠喇......


我想做公司秘書,同普通秘書係唔同ga~~


而我又知道香港有個公司秘書協會﹗


要成為會員最直接就係讀個企業管理master (poly / city都有)


或者考哂協會出既paper.....


我其實覺得點都係讀多d書無壞,不過master我就無咩信心可以讀得好﹗


之前果個Degree好渣ga ma~~我諗係人都罼到業,但呢個應該唔同﹗


真係好擔心ga~~


呢個將會係影響我自己一生既決定。


3 則留言:

  1. GOOD~~讚成妳第日結婚都唔係依賴老公/ 仔女
    唔係個人會脫節架!!!  叻女!!

    回覆刪除
  2. ngng~~唔想做個咩都唔識gei師奶,我要做個獨立既老婆,阿媽﹗wahahahahaah~~不過都係講緊好遠既事﹗

    回覆刪除
  3. 咁啱路過, 多口講下, company secretary 都好似幾辛苦, 可能無咗你而家既自由同時間, 不過收入就真係唔錯~ 希望你可以向你自己夢想進發~
    [版主回覆05/31/2010 15:06:00]哈哈...多謝你的鼓勵~~

    回覆刪除