2009年8月15日 星期六

Food Expo 2009

之前公司每年都會搞2個大型Expo~~


Book fair同埋Food Expo


我當然要去參觀下啦﹗


再次多謝Andy哥俾飛我﹗仲一次俾左6張,2張俾媽咪、2張我同田、仲有2張可以俾Winnie~~


放左工我同田就響會展隔離間元氣食左個Dinner~~


七點十五分入到去,行到九點四十五分,但Hall 1 都係行左一半﹗


Hall 1 真係太大喇~~~



其2一個行唔哂既原因係太多人喇﹗


有d位迫左好耐,根本行唔到﹗



我地都係買零食,買左百幾蚊﹗


哈哈,其實都唔係平好多,不過一場黎到無理由空手而回ga ma~~


另一樣野一定會做既就係食阿菠蘿,Justin好鍾意ga~~以前黃大仙有果時,佢次次黎都話要食﹗



今次我地揀左菠蘿加士多碑利,um~~好好味﹗


無諗過咁夾﹗


雖然好迫人,不過行呢d fair都幾得意ga~~


下年又行過先﹗


媽咪佢行左4-5個鐘買左d蟹腳、搖柱........師奶都係買食材ga la~~


hahahahaah~~


沒有留言:

張貼留言