2009年8月18日 星期二

我要搵返我條腰

呢2個星期,我開始食得好清....


主食菜,蒸豆腐,小小雞肉,魚肉一大舊﹗


(有時口淡淡會食粒糖﹗)


雖然未必可以減到肥,不過食清d,對身體好d~~


星期一仲約左女朋友去游水﹗


因為我好怕跑步,好辛苦呀~~


我6點8返到屋企,7點鬆小小食完飯﹗


大概8點去到,一直玩到9點半﹗


雖然中間有d時間去左玩sir滑梯~~


有時又傾下計﹗


不過都好似做左好多運動,好支力呀~~


唔知係因為返工,定係同Justin一齊好開心......


我真係肥左,特別係條腰﹗


所以我真係要好好努力呀~~


做完運動感覺好好﹗好舒服﹗


雖然一星期都未必日日都可以去swim~


不過我都會落街快行﹗行半個鐘倒啦﹗


目標減10磅﹗



沒有留言:

張貼留言