2008年1月10日 星期四

2個人一個爐﹗一邊打一邊食﹗一人一邊﹗^ ^

星期二既邊爐改左星期三


之後因為我要傾功課


Justin於是約左人doo 波﹗


但點知我8點就傾完﹗


我無打俾佢呀﹗因為知佢岩岩先meet到佢個fd


無理由咁快又叫佢走﹗


咁我就等啦﹗


等到93><


我係咪太蠢呢????


之後返到屋企,set好爐﹗差唔多11點先開始食﹗


有好多野食呀﹗


肥牛、姑姑、魚面、丸、菜、豆腐、栗米(超好味)


Justin又食到就飽死喇﹗


之後我地睇埋<<美味關係>>


2點先訓﹗好支力lu……..ZZZzzzzz…..


細佬羅左<<茶煲阿四>>DVD俾我睇﹗


可惜呢2日都無咩時間﹗


原來仲有四集就完喇﹗


好開心﹗星期六可以去澳門玩﹗^ ^


今朝我六點幾起左身煮早餐﹗


嘩﹗我對你真係好到加零一﹗^ ^


錫哂我就岩喇﹗


好幸福


沒有留言:

張貼留言