2008年1月30日 星期三

相愛很難相處更難

人同人之間既關係真係好奇怪﹗


一時就糖痴豆、一時就水溝油﹗


有時你會覺得同果個人好夾﹗


好似佢同自己經歷緊同一件事﹗


但有時你會覺得佢去左第2個星球﹗


大家都唔明對方講咩﹗完全溝通唔到﹗


可能2個人都係獨立個體﹗


有唔同經歷,而對於同一件事就會有唔同想法﹗


對於你黎講好重要,可能對於我係微不足道﹗


我明白你的意思﹗


我了解﹗


可能我地需求更多溝通﹗


我並不想成為管家婆﹗


或者是我太蠢唔識觀人於微﹗


或者是你太聰明太會說謊﹗


但計漏左我呢個唔識講大話既女朋友﹗


呢件事我傷心﹗


真係好痛好痛﹗


或者我地步伐並不一至﹗


我仍然努力尋找我們舒服既相處方式﹗


沒有留言:

張貼留言