2008年1月26日 星期六

媽咪返左黎 ^ ^

媽咪返左黎喇﹗


雖然都係幾日,不過對於而家既我黎講係好開心既﹗


因為屋企好亂無人理﹗


同埋我好支力,又成日都好夜先返屋企﹗


終於都有住家飯食喇﹗


Shirley勁有食神可以食到我媽咪既餸﹗


媽咪整左蒸魚、羊腩煲、菜﹗


最正係除左食就咩都唔洗理﹗^ ^


之後我地睇左<<怪俠多羅羅>>


其實都唔專心睇﹗


不過個故事都幾恐怖﹗


Justin參加左聯賽﹗


星期五晚第一次比賽就大勝4:1


佢都入左一球﹗^ ^


而家佢果隊排榜首﹗希望可以keep住﹗


我知道足球對於佢係好重要﹗所以我會支持佢﹗


沒有留言:

張貼留言