2008年1月30日 星期三

Blueberry Night

同媽咪2個人響Quarterdeck食左個tea


不過我一點兒都唔enjoy


好彩我有打去訂台﹗


因為我同媽咪去到一個人都無﹗


之後有個人走出黎同我講我地俾人包左場wo


我聽到勁嬲lor


因為有book台﹗所以最後都俾我地入去﹗


如果無得入我一定唔會再去﹗


成間野得我同媽咪﹗但無得坐海景台lor….


menud唔識睇﹗是但點左個chicken wing chocolate cake


2杯檸茶﹗


估唔到咁都要成百蚊一個set


cakerich﹗好味﹗


但雞亦就太肥﹗我覺得媽咪整既好味d


我地響Harbour City門口影左張相﹗


原來我同媽咪係咁似樣ga


d post出黎先﹗哈哈﹗


之後就過去寶林﹗


因為9:40要睇blueberry night﹗睇前陪justin剪頭髮﹗


最後發生左不愉快事件﹗


搵埋Eugene之後就過去觀塘食大盛


叫左好多新款﹗


赤蚌、櫻花yao魚、金龍、花之戀、2條好味既卷﹗當然仲有三文魚啦﹗


點知遲左10分鐘先入場﹗


睇唔到個opening﹗好彩都大概知係咩事﹗


佢地2個勁憎呢套戲﹗


又成日扮訓覺﹗好噪﹗阻鬼住哂﹗


唔知呢﹗睇完絛無特別既感覺﹗


唔係鍾意唔係憎﹗


行左一陣就返去喇﹗


喊到支力就訓喇﹗


沒有留言:

張貼留言