2008年1月23日 星期三

Lavin + Helen @ 紅辣椒

星期一因為太夜訓同埋應該笑得太多﹗


搞到我星期二勁眼訓﹗


於是我戴左眼鏡﹗


已經唔係第一次戴﹗


估唔到同事同我講: “你戴眼鏡個樣好似超人呀﹗


聽到我呆左﹗


放左工約左LavinHelen


不過由於太掛住Justin於是我就等佢放工﹗


我地行左一陣我就過去MK lu~~~


我地3個人食左紅辣椒(Winnie介紹既)


已經第3次食啦﹗幾好味,最重要係平 ^ ^


之後就去左影貼紙相﹗



好勁呀,而家新果d會有紅外線 send d 貼紙相去電話﹗


我地當然試新野啦﹗


好快就影完喇﹗


畫畫畫…..


其實咩都唔整已經好靚﹗


可惜我揀錯左搞到d相勁細﹗


好彩仲有電話果d頂住﹗


真係好支力喇﹗連飲野都唔想飲﹗


靚仔 ^ ^


沒有留言:

張貼留言