2008年1月14日 星期一

向澳門出發

第二朝9點起身響酒店食左個早餐﹗



之後又向澳門出發喇﹗


過埋關差唔多11點幾﹗我地又搭金紗車響金紗放低行李﹗




就響金紗搭車過去威尼斯人﹗又係唔洗錢gei


我地行左一個鐘左右﹗我想講果條河真係整得好靚﹗


我完全唔覺自己響澳門﹗


不過唔明點解要俾人check ID lor


I look so young?? You look like under 18.


我以為一個石Q傻點知試左幾次都係咁﹗搞到Justind嬲﹗><


其實Check都唔係問題,個問題係我無帶到ID


我地玩左一陣老虎機就去官也街食野喇﹗



食左水Crab粥﹗同爆魚球﹗


個粥真係好甜﹗其實上次黎食果個都好味﹗


之後仲食左大菜糕、木糠布丁、豬扒包、埔撻、燕窩蛋撻﹗



食飽飽就返去金紗羅行李去永利check in


永利酒店無high-tech野﹗張床都無昌安假日咁舒服﹗不過個view都幾好﹗


休息左一陣,Justin要睇波


之後我地就去左紅街市(當然都係無入到去啦﹗)



去左三盞燈﹗諗住食晚飯﹗(晏晝既時候聽到對面既3個女仔勁推介緬甸面)


書上面又介紹左一間﹗


咁我地就去試下啦﹗


我叫左撈面﹗Justin叫左湯面﹗


我果碗又酸個味又怪﹗(講真真係幾難食)


Justin果碗就無咩味﹗佢個樣似咖哩,不過係淡gei~~~~


最經典都係果碗連撈面一齊飲既湯﹗


你疆味ga﹗好難飲﹗


食左勁小就走喇﹗要飲一支可樂先舒服小小﹗



之後我地行去睇賽狗﹗


我地買左2場﹗笑到我死﹗


我地買既準則係佢有無減磅﹗hahahahahaha~~~


正一傻佬﹗




之後就搭車過去漁人碼頭﹗


好多野都close左﹗不過其實我上年去都無咩野行﹗


夜晚好似靚d


我地仲行左新開既果部分﹗好多不同餐廳,我鍾意如此建築風格﹗


之後去返碼頭又搭人地既車去MGM(美高梅)


其實賭場都係千篇一律﹗


我地去門口影獅子既時候﹗有一樣好funny既事發生



Justin居然響macau都撞到個朋友﹗


最搞笑係佢個fd之前想約佢呢幾日去街﹗佢話唔得閒﹗


而家俾人知原來係去左macau><


去完MGM就返去酒店﹗


又響Justin懷中睡著了﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言