2008年1月24日 星期四

再一次元神出竅

Justin話佢呢排都nose 塞﹗


想食下washabi通下….


呢個係咩理論黎ga


等埋佢放工就過左去食野喇﹗


開始食既時候都無咩人﹗(應該係因為早)


我地當然會叫三文魚、甘蝦sashimi


大大件,唔敢好似上次咁叫6舊,又會食唔哂﹗


都係每樣叫左3舊﹗


之後仲叫左我至愛既章紅魚、Justin既至愛腐皮


仲有墨魚同埋醋黃魚


醋黃魚唔知有無人鍾意食呢??我鍾意佢好腥﹗


不過呢間就太濕太酸><


仲有叫多一個定食雞扒﹗


好味﹗d雞雞好好味﹗


食飽飽,聽到隔離台話喉嚨痛食龜靈膏會有幫助


即刻去食返個先﹗


可能真係呢幾日天氣變得唔好﹗


我地又成日都好夜先訓﹗


實在太多野做喇﹗忙到有好多野都無留意﹗


要改善下啦﹗


我地傾返macau既野﹗


佢話如果我發脾氣佢會唔理我﹗


我就唔信喇﹗你會唔理我﹗


不知不覺我地已經一齊左一段日子


我成日都有唔捨得佢走既感覺﹗


即係去完街唔想佢走﹗要佢抱抱我好耐先準佢走


我係咪會俾得太多壓力你呢?????


但捨不得就是捨不得﹗><


仍努力學習2個人舒服的相處方式﹗


沒有留言:

張貼留言