2008年1月13日 星期日

旅程開始

7點起身搭9出門口,點知都係遲到﹗不過我地約早左半個鐘去食早餐﹗


Justin黎左MTR等我﹗我地一齊去左Mcdonal食左個醒晨早餐 ^ ^



天氣真係好好呀﹗


不過船去左一半Macau,就開始大霧﹗



真係好大霧呀﹗


好似咩都睇唔到咁﹗明明好好天但原來都會咁﹗


之前果日仲要撞左2次船﹗


好彩安全到達﹗^ ^


去左金紗搭佢既巴士去左關閘﹗哈哈﹗free of charge



之後就過珠海喇﹗


過到去已經十一點半lu~~



我地行左個地下商場﹗好大好大呀﹗


我地打左陣機、行左supermarket同埋好多間鋪﹗


大概點幾就返酒店喇﹗


因為2點可以check in


點知搞左成個鐘先可以羅到room


仲要唔係我要求既果種room﹗好Angry呀﹗


間野係幾Grand、幾High tech (一個remote 可以整哂成間room既野﹗)



開放式既toiletbathroom﹗仲有電視tim


之後我地去左珠海最旺既步行街諗住食野﹗


點知無一間係有興趣想食gei~~~




我地最後食左街邊野﹗燒羊肉、小丸子、yao魚﹗仲飲左大大杯冰茶奶凍﹗


我想講樣樣都好味﹗


之後想搭旅遊巴繞住珠海遊覽﹗


不過等左成半個鐘都仲未有車﹗


都差唔多六點lu~~~


唯有搭車去灣仔食海鮮﹗


去到﹗嘩﹗咩都無gei


好彩行行下終於搵到果條海鮮街﹗




有好多海鮮仲要勁新鮮﹗


我地揀左聖子、蝦、扇貝﹗


加加埋埋一百蚊﹗


入左一間叫X王既餐廳叫佢地幫我地加工﹗


每一味餸要俾一個加工費﹗


揀左白勺蝦、豉椒聖子、蒜容蒸扇貝﹗


飲左2支可樂叫左一個薄餐﹗但要$60


咁就唔係好抵喇﹗不過都新鮮gei


之後就行去搭車喇﹗點知俾我地目睹一件悲劇﹗


講真真係好唔開心﹗


原來生命真係可以轉眼即逝……


希望你響天堂可以生活得開開心心啦﹗



之後我地搭車去圓明新園﹗


去到已經七點半﹗


原來有分春夏秋冬﹗而家係冬天收9點﹗


咁得返個半鍾唔係俾幾十蚊入去呀????


所以我地響門口玩左一陣就又搭車去返步行街﹗



行左supermarket之後買左d零食就行返酒店﹗


我實在太叻喇﹗認得返去既路﹗


有你抱抱我進睡真係好開心﹗


簡簡單單的一天﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言