2008年1月18日 星期五

陽記

自從第一次Cindy帶左我去食過之後就愛上了


第一次係食撈面﹗好香


第二次自己去食﹗第一次食到墨丸河﹗好好味﹗


識我既人都知其實我係好鍾意食河粉同米線﹗


呢幾日都要返學﹗


所以連續幾日都去食﹗


阿姐已經認得我喇﹗哈哈﹗


今日要唔要飲野呀????


好味到日日食都唔厭(好似好誇tim)


D面熱辣辣﹗食完成個人都好舒服﹗


食完返學岩岩好﹗



 


因為N73實在太差喇﹗換左張card都唔得﹗


我決定再整多一次﹗如果都係唔得就換過佢喇﹗


五月先夠一年呀﹗><


而家睇中左Sony Ericsson W760﹗我覺得幾靚呀﹗^ ^


唔知N73仲賣到幾錢呢????


沒有留言:

張貼留言