2008年1月17日 星期四

簡簡單單就已經好幸福

JustinEugene 2 丁友上左去深圳﹗


十二點幾佢打黎話過緊關喇﹗


之後我就放工等返學


返學等放學


九點幾就返到屋企喇﹗


點知沖沖下涼Justin響大陸打黎wo…..


以佢既性格又係扮鬼扮馬﹗


雖然傾左一陣only


不過我已經好開心lu


因為佢去到咁遠都記得要打電話俾我﹗


多謝Eugene友情客串﹗


其實我無諗過佢會打俾我﹗


因為佢唔會因為我擔心而特登做D野﹗


哈哈﹗


佢話玩多一陣就返黎﹗


我以為佢會好夜十一點幾就訓左lu


點知佢十二點幾就返左黎﹗真係乖抵錫﹗


原來每日可以聽到你果句Hello同早抖係咁幸福ga~~~~


又開始一星期都要返學既辛苦日子


沒有留言:

張貼留言