2008年1月29日 星期二

Finished Presentation

終於都過左個presentation喇﹗


放左學去搵埋PrudenceEmily食野﹗


KFC--> 偷食左一啖<<山椒麻麻雞亦>>


好似都係蜜糖雞亦好食d


食到極飽﹗


其實都唔係準備得好好﹗


因為響公司著左火


唔想再講喇﹗同左幾個人講就算﹗


不過我覺得自己Present得唔錯﹗


因為我有望阿Sir﹗當佢望我我都會望住佢﹗


當佢望住note,我就會望住note照讀﹗過程都幾流暢


其實呢個功課都involve得幾多﹗


無論點都好﹗過左就由佢喇﹗


不過要modify小小俾阿sir


大家要加油﹗^ ^


仲有individual 同埋個exam﹗不過都係下個月尾﹗而家唔諗lu


要過一個開開心心既新年﹗


Happy New Year


沒有留言:

張貼留言