2008年1月16日 星期三

要休息多D

Macau返黎一直都好支力﹗


可能行得太多喇﹗


之後第2日即刻返工﹗


真係想死﹗


戴左眼鏡﹗


放左工仲要去買餸﹗


點知返到樓下撞到女朋友﹗


俾你見到我勁七﹗(又戴眼鏡又買餸)


JustinEugene睇波衫﹗


Join左聯賽要整新波衫﹗


今日,有一件事令我諗到底我響Justin心目中有幾重要﹗


如果Justin入左醫院我會即刻同上司講我要走﹗


但佢話佢會等放工先黎睇我﹗


可能我係一個唔理性既人啦﹗


可能到時我做唔到呢??


應該好似你咁理性﹗


但如果係爸爸同媽咪我一定會即刻去﹗


屋企人係唔同gei~~~~~


Justin岩岩去左深圳﹗好掛住佢lu~~~


因為擔心佢唔知會唔會有咩意外﹗


佢同Eugene都第一次去﹗好似好危險呀﹗


希望你早d平安返黎﹗


Miss u><


沒有留言:

張貼留言