2008年1月5日 星期六

再一次失落Happy Friday

原本既Happy Friday又無左lu~~~~


因為5:30同7:00既關係所以無得見lu~~~~


雖然隔住電話,不過都好開心有你陪住﹗


返左屋企整左"介蘭"、叮返熱媽咪之前d餸﹗


其實我係第一次整"介蘭"


原來係好難熟ga~~~~


我整左好耐,真係好耐﹗


因為我知要d 變到小小透明先叫熟﹗


一直變到黃色但中間仲有小小唔熟﹗


><


最後當然係好難食啦﹗


原來係要"飛水"ga.......傻人﹗


><


PS: 原本想響日本買個聖誕禮物俾Justin﹗


點知因為我想要既野好舊,買唔到﹗


咁我就送去澳門同珠海既Package俾佢﹗


其實之前佢生日我已經想送俾佢~~~


而家咁都幾好呀﹗^ ^


好野﹗情人節諗到送咩lu~~~~


沒有留言:

張貼留言