2008年1月21日 星期一

Busy Sunday

星期日都要一早起身返學﹗真係好支力﹗


我已經遲左成個鐘但同我一組既同學仔仲遲過我﹗


可想而知大家係有幾唔想返﹗


不過我前2日都無返﹗同埋星期日即係阿Sir講考試﹗


唔可以唔返啦﹗


但原來我又約左師傅上我屋企裝個寬頻


細佬又好堅持一定要去買鞋﹗


勁煩﹗


好彩最後個師傅十二點整好左﹗


細佬仲響屋企﹗


放左學原本想訓陣﹗不過其實又差唔多係時候煮野食﹗


整左老水雞亦同炒青瓜﹗再飲埋個湯就gd啦﹗


我仲學媽咪整酸瓜﹗


同糖同醋加落d青瓜度﹗


唔知好唔好味lei????


多謝細佬同Justin幫我﹗^ ^


當然仲有媽咪啦﹗


我會好好報答你地ga


沒有留言:

張貼留言