2008年1月3日 星期四

報package + HRM的第一課

未放工已經走出去密會Justin


佢終於都無遲到,仲早到左黎接我放工﹗^ ^


So Happy~~~Really


峰哥幫我搵左個website,訂昌安假日好平﹗只係$488


不過Justin話上網唔安全﹗又要用Credit Card


佢係香港唯一一個無Credit Card既人﹗


咁我咪話: “危險都係我jei…”


佢就話: “你要分得咁清楚我無辦法﹗


其實我不知幾開心﹗佢而家咩都幫得諗埋﹗^ ^


仲要當我既即係你既﹗咁你既係咪我既先????


So happy to have u to take care of me.


報左油麻地船票(12號去14號返)+利澳酒店﹗


黠知佢話我地咁book可以當Package﹗咁就又平多30蚊﹗


最後俾左$1312﹗除開每個人$666 (點解我地次次報團d數字都係咁邪gei????)


之前去韓國 $5444


之後去左中旅book左珠海昌安假日$580


2間酒店都包左早餐﹗真係好﹗^ ^


我地格哂價﹗覺得好精明呀﹗


即係total $ 1892 都幾好呀﹗2個人wo~~~~


星期五再pland行程就搞掂哂喇﹗


hahahhahaha~~~其實都係好快就出發﹗下個星期六﹗


我地實現緊一年去2次旅行﹗一次搭車一次搭飛機既目標﹗


上年去左poon yu,韓國﹗


今年去澳門,年尾去台灣/日本﹗


如果去日本我會更加努力儲更多錢﹗


(不過等表弟唔同你去先算啦仲要就假﹗仲有我份新工﹗有太多變數)


但有目標點都好過無﹗


大家一齊努力﹗


唔知呢每一次可以同Justin去旅行我心情都好興奮﹗


可能係因為可以幾日都24小時對住﹗


同埋plantrip大家又多d話題﹗


真係可以增進大家既良好關係


食埋野之後佢就送我去金鐘返學﹗


2小時既堂有一部分時間都訓左﹗too bad


Sir都幾Funny


不過我想講我地今個月28號就present喇﹗頂﹗


不過玩完先算lu


So Long air tim ^ ^


沒有留言:

張貼留言