2008年1月9日 星期三

高級低能

原本約左打邊爐但係有小小意外改左星期三﹗


但好彩因禍得福﹗


同細佬2個人食左即食雞、又係冷盤、三文魚sashimi、仲有菜﹗


其實今日最Funny既事係響公司發生﹗


其實大家都應該知我之前響公司係scan野既﹗


之後因為有同事放假我就頂佢個位﹗


但我上司又想叫我scan又想我做文書處理﹗


我當然唔會理佢啦﹗


就咁就拖拖拉拉左成3個月﹗


尋日佢搵左第2個人頂我文書處理個位﹗


要我scan我無所謂呀﹗


樂得清閒


但我同事就唔想頂果個位﹗


上司仲要想朝早我坐晏晝佢坐﹗


咁樣接黎接去換黎換去﹗


唔知大家覺得點呢??


最後留返我全日做文書處理﹗


同事就朝早做自己野﹗晏晝scan


上司要我做咩我都無所謂﹗


不過一個人做2個位既野就唔得﹗


沒有留言:

張貼留言