2008年1月7日 星期一

追看茶煲阿四

等左一個星期終於都又可以睇到茶煲阿四喇﹗


一早估到哲修會去搵阿舞但估唔到當友青話同佢復合﹗


佢會話: “ 我應承過要永遠照顧佢,我諗我地無可能再一齊喇﹗


激到果個友青死﹗


哈哈﹗咁就岩喇﹗


d以為自己可以control其他人既女人….討厭﹗


因為一個有錢人離開哲修


而家人地唔要佢佢就返黎﹗so cheap


仲要明明有目的但扮無知﹗乞人憎呀﹗


下個星期阿舞個老公會認返佢﹗


唔知會點呢????


超期待呀﹗


可惜我去左澳門要星期一先返到黎﹗


唔可以即刻就睇﹗


一個星期好耐呀﹗><


可能哲修同阿舞都習慣左對方響自己身邊﹗


PS: 我唔記得講返星期六做Facial補電眼睫毛﹗


一邊就ao B、一邊就電到短左﹗點解會短左﹗就真係要問返至知喇﹗


而家真係超核突﹗


下次就算佢俾返錢我叫我電過我都唔會喇﹗


醜人多八怪﹗><


沒有留言:

張貼留言